sâmbătă, 14 februarie 2015

Let's talk about cereals!

En
I came to realize how important the digestion is for our bodies. If we do not digest the food properly we feel distended, our mood is down, we do not have energy because our body uses it for digesting the food, and we end up gaining weight. Luckily, we can help our bodies by eating seeds and cereals.They play an important role in our lives since they contain a lot of fibers, they have a lot of proteins so if you want to replace meat in some days, the cereals are a good alternative. In today's post I will share with you some of the seeds and cereals that I began to use in my daily diet.

Ro
În urmă cu ceva vreme, am realizat cât de importantă este o digestie bună pentru corpul nostru. Dacă nu digerăm bine alimentele ne simțim balonați, cu moralul la pământ, nu avem destulă energie căci corpul nostru o utilizează în procesul de digestie și ajungem într-un final să mai punem și câteva kilograme în plus. Din fericire, putem să venim în ajutorul corpului nostru prin consumul de semințe și cereale. Ele conțin multe fibre, de asemenea conțin multe multe proteine deci dacă sunt zile în care doriți să înlocuiți carnea, cerealele sunt o alternativa excelentă. În articolul de astăzi doresc să vă prezint câteva dintre semințele și cerealele pe care am început să le folosesc precum și beneficiile acestora.

Chia seeds
I have recently bought them for a herbal pharmacy without knowing how beneficial they are for us. They are very tiny seeds but with a strong effect.
- they are a great source of Omega 3, fatty acids, amino acids, antioxidants so they bring you a high nutritional value
- due to the high amount of calcium, phosphorus, magnesium, manganese, iron, zinc they are very good for our bones
- they contain more proteins than the cereals, therefore more energy for us
- you can use them in juices, shakes, salads, and even in cakes




Semintele de chia
Recent am cumpărat de la o farmacie naturistă, semințe de chia, fără însă a cunoște cât de benefice sunt pentru noi. Sunt negre, de mărime mică însă cu un efect puternic.
- sunt o sursă excelentă de Omega 3, acizi grași, amino acizi, antioxidanți prin urmare acestea au o valoare nutritivă mare
- datorită conținului de calciu, fosfor, magneziu, mangan, fier, zinc, acestea ne ajută să ne menținem oasele sănătoare
- conțin mult mai multe proteine decât cerealele, ceea ce rezultă mai multă energie pentru noi
- puteți să le folosiți în sucuri, shake-uri, salate și chiar și în prăjituri.

Lentil
The lentil is very easy to cook, and you do not need to hydrate it one night before, which means that whenever you feel like eating it, you can. The lentil is good for us because:
- it has a lot of iron, which is great for us women, since we lose a lot of iron monthly during our menstruation
- the lentil is very rich in fibers, it stabilizes the level of blood cholesterol
- lentil is good for constipation
- it helps if you have insomnia or anemia problems
- it is a very good source of antioxidanti, which makes our bodies much stonger




Lintea
Lintea este foarte ușor de gătit, iar un alt avantaj important al acesteia, este că nu trebuie lăsat peste noapte la hidratat în apă. Lintea este bună pentru că:
- conține o cantitate extraodinară de fier. O veste bună pentru noi femeile care pierdem lunar fier în timpul menstruției
- este bogată în fibre, stabilizează nivelului colesterolului din sânge
- este foarte bună dacă suferiți de constipație
- ajută în ameliorarea problemelor legate de insomnie și anemie
- este o sursă excelentă de antioxidanți care ajută la fortificarea și energizarea organismului


Quinoa
Originally from South America, it is said that quinoa is one of the most nutritional cereals so far. It look very similar to the chia seeds, and quite similar to it in nutritional values as well:
- it is very rich in proteins, vitamins, fibers and minerals like: iron, calcium, magnesium, selenium, zinc which all lead to a better functioning of our organism
- it help us maintain our bones and teeths healthy
- it is very good for the skin, because it prevents aging
- it helps us in the digestion process, because it tones the colon
- it improves our memory




Quinoa
Originară din America de Sud, se spune că quinoa este una dintre cerealele cu cea mai mare valoare nutritivă de pe piață în acest moment. Arată foarte asemănător cu semințele de chia, și se aseamană oarecum cu acestea și din punct de vedere nutrițional:
- sunt foarte bogate în proteine, vitamine, fibre și minerale ca și: fier, calciu, magneziu, seleniu, zinc, toate acestea fiindu-ne necesare pentru o mai bună funcționare a organismului
- ne ajută să ne menținem oasele și dinții sănătoși
- este foarte bună pentru piele întrucât previne îmbătrânirea acesteia
- ne ajută în procesul de digestie, pentru că tonifică colonul
- ajută la îmbunătățirea memoriei

Soybeans
And the last one for today are the soybeans. As you already know, the soy is a very good food for replacing meat. Is is also good because:
- it is energizing, remineralizing and cell balancing
- it contains Omega 3, lecithin, and fatty acids and other substances that prevent cancerous cell developing
- it helps in improving the circulatory system
- it is a very complex food, it helps us in cases like: exhaustion, hepatitis, diabetes, gout, rheumatism, heart disease, hypertension, obesity.




Boabe de soia
După cum probabil majoritatea știți deja, soia este un aliment care poate cu ușurință să înlocuiască carnea. Acesta mai este utilă pentru că:
- este energizantă, cu un efect remineralizant și de stabilizare celulară
- conține Omega 3, lecitină, acizi grași precum și alte substanțe care previn dezvoltarea celulelor canceroase
- ajută la îmbunătățirea sistemului circulator
- este un aliment foarte complex și util în cazul: asteniei, surmenajului,hepatitei, diabetului, gutei, reumatismului, bolilor de inimă, hipertensiunii, obezității.

I am very enthusiastic about all these cereals. They have such an extraordinary benefit for our bodies that we can not ignore using them. I suggest using them at least 2-3 times per week if not more. I hope this was a useful article for you, it sure is for me. Until next time!

Sunt foarte entuziasmată cu privire la aceste cereale, care au niște proprietăți și beneficii extraordinare pentru organismul nostru. Vă sugerez să încercați să le folosiți de 2-3 ori pe săptămână dacă nu mai des. Sper ca acest articol să fie unul folositor pentru voi, cu siguranță documentarea pentru el este foarte benefică pentru mine. Pe data viitoare!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu