sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Avocado pudding/ Budinca din avocado

En
As you could have found out from here, avocados are just amazing! And as promised, today we will make a fast - it takes about 8 minutes to make this -  sugar free, and very tasteful dessert with the delicious green wonder. You will be needing ripe avocados, in order for them to be smashed without difficulty. If they have this brown dark skin, do not hesitate to buy them since it is exactly what you need.

Ro
După cum ați putut afla de aici, avocado este un aliment extraordinar! Și după cum v-am promis, astăzi vom face un desert foarte foarte rapid - aveți nevoie cam de 8 minute - fără zahăr, și binențeles utilizând acest ingredient minute - avocado. Veți avea nevoie de 1-2 bucăți de avocado mai coapte pentru a le putea sfărma fără niciun fel de dificulate. Dacă exteriorul acestora este de un maroniu-verzui închis, nu stați prea mult pe gânduri căci este exact ceea ce aveți nevoie.

Ingredients:
- 1 -2 avocados
- 3 spoons of cacao
- 2-3 spoons of maple syrup
- a little salt
- 2 spoons of milk

Ingrediente:
- 1-2 bucăți de avocado
- 3 linguri de cacao
- 2 sau 3 linguri de sirop de arțar
- un pic de sare
- 2 linguri de lapte 

First, you must cut the avocados in small pieces. Then, take a bowl, add all the ingredients together and mix them with a vertical blender. The result will be an avocado cream with the texture of a pudding. You must put it in the fridge for about 10 minutes.

Primul pas este să tăiați bucățile de avocado mai mărunt. Apoi luați un bol, adăugați toate ingredientele și cu un mixer vertical mărunțiți totul. Rezultatul va fi o cremă de avocado cu textura unei budinci. Următorul pas este să puneți totul la frigider pentru 10 minute.

And if you have quests over, you can use some nuts and oranges to decorate the pudding. In my case, it was just me and my husband, but we deserve a royal treatment. Until next time! Bon appetit!

În cazul în care aveți musafiri, puteți decora budinca cu niște nuci și portocale. În cazul meu, am fost doar eu cu Alin, însă am decis că merităm un tratament regesc. Pe data viitoare! Poftă bună!













3 comentarii:

  1. Ce bine suna budinca asta. Trebuie sa o incerc si eu neaparat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte gustoasa! Sa imi scrii ce impresii ai dupa ce o incerci :D

      Ștergere
  2. Arata minunat budinca !!!

    Eu aveam o reteta asemanatoare. Diferenta consta in faptul ca in loc de lapte adaugam o banana.
    Foarte gustoasa si budinca preparata conform retetei mele, dar se simte gustul parfumat la bananei.
    Cred ca reteta prezentata de tine este una mai buna, sau cel putin, mai apropiata de gustul meu. Cu siguranta am sa incerc in curand reteta ta :) !

    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere