duminică, 29 iunie 2014

Jurnal de călătorie: Lefkada / Travel: Lefkada

En
Hello my beautiful readers :) After a looooong perioad of absence, I am now sitting down on my couch and writting again. What an extraordinary feeling, I've missed it....Today I want to reveal you the great wonders of Lefkada island from Greece. We went there for our honeymoon and I think it's the most romantic place we could have chosen. It was sunny, the people were so welcoming and polite, the food was extraordinary delicious and of course the landscapes were breathtaking.

Ro
Bună dragilor mei cititori :) După o luuuungă perioadă de relaxare, să îi zicem, în sfârșit mi-am găsit puțin timp să stau pe canapea cu laptopul în brațe și să scriu din nou. Chiar mi-a fost dor...Astăzi doresc să vă povestesc câte ceva despre insula Lefkada din Grecia. Acolo ne-am petrecut luna de miere și pot spune sincer că este unul dintre cele mai romatice locuri în care am fost. Insula este plină de soare, oamenii sunt foarte primitori, politicoși și bucuroși să te vadă , mâncarea este extraordinar de delicioasă și binențeles frumusețea peisajelor te lasă fără aer.


Lefkada is an island that is linked to the continental Greece by a bridge, for which you have to pay around 3 euros to cross. The main activity of the villagers is of course tourism, almost 80% of them own either a restaurant or a hotel/hostel or they are simply renting rooms for turists. Our choice was Adriatica Hotel, hmm where we felt just like in paradise.

Lefkada este legată de partea continentală a Greciei printr-un pod, peste care dacă vrei să treci trebuie să plătești 3 euro. Activitatea principală a celor de pe insulă este binențeles turismul, aproape 80% dintre locuitori dețin fie un restaurant fie un hotel, o pensiune sau pur și simplu închiriează camere pentru turiști. Noi ne-am cazat la Hotelul Adriatica , unde ne-am simțit ca în paradis.


We had a very warm welcoming, Niko and his family are great people. We were amazed by their hospitality and  by how kind they were. 

Am avut o primire foarte călduroasă, Niko și toată familia lui sunt niște oameni extraordinari. Am fost foarte impresionați de ospitalitatea lor și de cât de drăguți au fost.


The breakfast was very rich and tasty and it was served near the pool. Niko's mother is a great cooker, each morning they served different kind of tarts with tomates, spinach, cheese, or fruits. We really recommend this place to all of you who are planning to go to Greece.

Micul dejun a fost foarte gustos și bogat și a fost servit lângă piscină. Mama lui Nico este o bucătăreasă nemaipomenită, în fiecare dimineață pregătea diferite tarte fie cu roșii, spanac, brânză, sau fructe. Vă recomandăm din tot sufletul acest hotel tuturor celor care plănuiți o călătorie în Grecia.


The restaurants are just as we imagined, very cozy, some intimate, painted in summer and fun colors. The prices are a little high, but the food is amazing.

Restaurantele sunt așa cum ni le imaginam, foarte primitoare, unele mai retrase, în culorile verii: alb, albastru, verde, galben. Prețurile la mâncare sunt puțin ridicate, însă vă spun sincer că merită.


Since I am crazy about flowers, I noticed the variety of them all over Lefkada. The main type of flower is called Bougainvillea, it comes in colours like pink, white, yellow, orange, purple and it smells just great. If I could I would buy a perfume with this smell to feel it every second of the day.

Florile din Lefkada sunt superbe. Dacă vă plimbați puțin pe străzi veți putea observa o sumedenie de flori, însă cea mai des întâlnită este Bougainvillea, pe care o puteți găsi în diferite culori: roz, alb, galben, portocaliu, mov, și care are un miros deosebit. Dacă aș putea mi-aș cumpăra un parfum cu acel miros să pot să îl simt în fiecare moment al zilei.


And last but not least, are the Lefkada beaches. They are just breathtaking. I hope that this post raised your interest and will determine you to visit Lefkada one day. Until next time :)

Și să nu uităm de plajele din Lefkada. Sunt pur și simplu minunate. Sper ca aceast articol să vă fi stârnit puțin interesul și ca într-o bună zi să vă faceți bagajele spre Lefkada. Pe săptămâna viitoare :)





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu