miercuri, 12 februarie 2014

The Mushrooms/ Ciupercile

English
I've never had a love relationship with mushrooms, it was more of a hate one, because I never liked the taste, but growing up made me wiser so I gave them a second chance, a second taste, which ended up to be a truly culinary feast for me. 

Română
Pot să vă mărturisesc că nu mi-au plăcut niciodată ciupercile, și de-a lungul anilor nu îmi aduc aminte să fi mâncat ciuperci pentru că nu îmi plăcea deloc gustul lor, însă odată cu trecerea timpului, am decis să le acord o nouă șansă care s-a dovedit a fi o adevărată sărbătoare culinară pentru mine.

I must tell you that besides the fact that mushrooms don't contain any kind of fats, salt, sugar they are also rich in fibre and vitamins, especially the B ones (B1, B2, B3, B6 and folic acid).

Trebuie să vă spun că pe lângă faptul că ciupercile nu conțin nicio urmă de grăsime, sare sau zahăr, ele sunt o sursă extraordinară de fibre și vitamine, cu precădere cele din complexul B (B1, B2, B3, B6 și acid folic).


The benefits of eating mushrooms:

  1. Taking into consideration the high source of zinc and vitamin B, the mushrooms fight against tiredness, being recommended especially in asthenia and exhaustion situations. They also treat anxiety, stres, depression, so eating a small amount of mushrooms per day really reduces the physical and intellectual breakdowns.
  2. A recent study of Hanyang University of South Korea shows that eating mushrooms  reduces the chance of getting breast cancer which is great for us, women.
  3. They play a significant rol in strengthening the immune system. They increase the production of antiviral proteins which protects us from colds, infections, and diseases.
  4. Mushrooms are a great source of proteins, being similar to those from milk, eggs, and meat. They have a very high nutritive value that can easily replace the consumption of meat and also they are high in minerals like: potassium, copper, iron and phosphorus.
  5. Even in small amounts, the mushrooms can thin the blood, preventing heart disease and vascular accidents.
Beneficiile consumul de ciuperci:

  1. Luând în considerare faptul că ciupercile reprezintă o sursă bogată de zinc și vitamina B, ele luptă împotriva oboselii, fiind recomandatate în astenii și în momente de epuizare. De asemenea, ele tratează anxietatea, stresul și stările de depresie. Așadar, consumând o cantitate mică de ciuperci zilnic veți reduce epuizarea atât fizică cât și intelectuală.
  2. Un studiu recent al Universității Hanyang din Coreea de Sud, relevă faptul că consumul de ciuperci previne cancerul de sân, ceea ce este extraordinar pentru noi, femeile.
  3. Ciupercile joacă un rol semnificativ în întărirea sistemului imunitar. Ele  măresc producția de proteine antivirale care luptă împotriva răcelilor, infecțiilor și bolilor.
  4. Sunt o sursă bogată de proteine, fiind asemănătoare cu cele din lapte, ouă, și carne. Au o valoare nutritivă mare și pot cu ușurință înlocui consumul de carne. De asemenea, ciupercile sunt bogate și în minerale ca și: potasiu, cupru, fier și fosfor.
  5. Consumate chiar și în cantități mici, ciupercile subțiază sângele, ajutând la prevenirea bolilor de inimă și a accidentelor vasculare.
In my opinion, another big advantage of mushrooms is that you can cook them very easily, in various ways. Now that I have a love relationship with them, I will show you in my next post a very easy and tasty recipe in which you can use them. Until next time then ! :)

Din punctul meu de vedere, un alt avantaj major al ciupercilor este faptul că se pot găti foarte ușor, în numeroase moduri. Acum că au ajuns să îmi placă și mie, vă voi dezvălui data viitoare o rețetă foarte ușoară și delicioasă în care le veți putea folosi. Pe data viitoare atunci! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu