marți, 18 februarie 2014

The importance of eating breakfast/ Importanța micului dejun

                                                                                 English
As a child I never realized how important breakfast is in our life. I remember that I would prefer sleeping another half an hour instead of waking up and have breakfast like normal people do. I also remember that my roomate from faculty, Andrada, would almost never skip breakfast. Watching her made me realize that I can do that too and since than breakfast became a very healthy habit of mine.

Română
Când eram mai mică nu am realizat cât de importantă este primă masă a zilei. Îmi amintesc și acum că preferam să mai dorm o jumătate de oră în plus decât să mă trezesc și să iau micul dejun ca orice om normal. Totodată, îmi amintesc de colega mea de cameră de la facultate, Andrada, care aproape niciodată nu sărea peste micul dejun. Trăind cu ea aproape 4 ani de zile, am realizat că și eu pot face același lucru, și de atunci micul dejun a devenit un obicei foarte sănătos în viața mea.


So, why is breakfast so important in our daily diet? Let's just think about it. 
-Breakfast is the first meal of the day, it is said that our body needs food, 30 minutes after you wake up so if you skip it, you are tempted to eat more at lunch or at dinner which eventually leads to you getting fat. If you have a complex breakfast the other meals of the day will be more balanced, without abuses.
-We need to have breakfast each morning, because it is the "fuel", the energy that our body needs in order to face the hard, busy day that is ahead of us. Skipping it, leads to anemia, you we feel tired, depressed, lazy and won't have the power to accomplish what you have in mind. 
-It is proven that eating breakfast regularly, prevents us from numerous diseases, like obesity, high blood pressure, it reduces the chances of having a heart attack, and it also reduces the high level of cholesterol.
-Another interesting fact is that breakfast increases the longevity of life.


Deci, până la urmă, de ce este micul dejun atât de important pentru noi?

-Micul dejun este prima masă a zilei, corpul nostru are nevoie de mâncare după aproximativ 30 de minute după ce ne-am trezit, deci dacă ar fi să sărim peste micul dejun, se presupune că vom fi tentați să mâncăm mai mult la prânz și la cină, ceea ce nu poate duce decât la acumularea de kilograme. Dacă mâncăm un mic dejun complex, celelalte mese ale zilei vor fi mult mai echilibrate, fără excese.
-Trebuie să luăm micul dejun în fiecare dimineață, întrucât acesta este ca un fel de combustibil de care corpul nostru are nevoie, ne oferă energia necesară pentu a începe ziua grea care ne așteaptă. Sărind peste micul dejun, mărim șansele de a fi anemici, ne vom simți obosiți, depresivi, leneși și nu vom avea forța necesară să ducem la bun sfârșit tot ceea ce ne-am propus să facem.
-S-a dovedit faptul că mâncatul micului dejun în mod regulat, previne apariția numeroaselor boli, ca și obezitatea, hipertensiunea arterială, reduce șansele unor infarcturi miocardice și de asemenea reduce nivelul înalt al colesterolului.
-Un alt aspect interesant este că micul dejun influențează și mărește longevitatea.

Recommended foods for breakfast/ Alimente recomandate pentru micul dejun:

-oatmeal (they contain beta-glucan, omega-3, fatty acids,  fiber and potassium)
-fulgi de ovăz (conțin beta-glucan, acizi grași, omega-3, fibre și potasiu)

-greek yogurt (it provides plenty of proteins, calcium, probiotics)
-iaurt grecesc (este bogat în proteine, calciu, probiotice)

-fruits: grapefruit (high in vitamin C, fibre, antioxidants), bananas (vitamins, potassium)
-fructe: grapefruit (furnizează multă vitamina C, fibre, antioxidanți), banane (conțin multe vitamine, potasiu)

-eggs (are considered to be the most complex food, they are a healhy source of proteins, and essential nutrients such as vitamin D)
-ouăle (oul este considerat cel mai complex aliment, este o sursă sănătoasă de proteine și nutrienți esențiali ca și vitamina D)

-grains (vitamins, minerals, folic acid)
-cereale integrale(vitamine, minerale, acid folic)

-whole wheat bread (essential source of vitamin B complex)
-pâine din făină integrală (sursă extraordinară a complexului de vitamina B)

-a complex of seeds: flax, sesame, sunflower, pumpkin  (it provides omega-3, essential fats, fiber and lignan, an antioxidant that protects against breast cancer. They also help with digestion)
-un complex de semințe: de in, susan, floarea-soarelui, dovleac ( furnizează omega-3, grăsimi esențiale, fibre și lignan, un antioxidant care previne cancerul la sân. De asemenea, ele ajută enorm la procesul de digestie)

So, try not to avoid eating breakfast in the future, because it's a very healthy habit that will help you live better, it will give you vitality and strength, and it will lead you to a healthy lifestyle.

Deci încercați pe cât posibil să luați micul dejun în fiecare zi, întrucât este un obicei foarte sănătos care vă va ajuta să vă îmbunătățiți viața, vă va oferi vitalitate și forță, și vă va îndrepta către un stil de viață sănătos.

2 comentarii:

  1. oh for me the breakfast is the most important thing happening during a day :)!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you like it, sweety. Stop by anytime :)
      kisses from Romania !

      Ștergere