luni, 24 februarie 2014

It's tea time!

                                                                                                                English
I must confess that, for over 2 years now, I have an obsession. Its name is TEA, herbal TEA. It all started when I met my wonderful fiance, Alin. He drinks tea almost 3-4 times per day, and being around him made me realize how extraordinary tea really is. When I drink tea, I fell peaceful, relaxed, I fell like everything is under control and absolutely nothing can destroy that moment.

Română
Trebuie să vă mărturisesc că de mai bine de 2 ani, am o obsesie: CEAIUL din plante. Totul a început când l-am cunoscut pe minunatul meu logodnic, Alin. El obișnuiește să bea ceai cam de 3-4 ori pe zi și stând cu el m-am molipsit de acest obicei al lui, realizând cât de extraordinar poate fi ceaiul. Atunci când beau ceai, mă simt liniștită, relaxată, simt că totul este sub control și absolut nimic nu poate distruge acel moment. 

I like green and black tea because they give you that revitalizing effect due to the amount of caffeine, but my favorite are the herbal ones: yasmin, coriander, mint, linden, chamomile, lavender, sage, rosehip any kind of herbal teas. Herbal teas are better because as opposed to caffeinated teas, they hydrate your body, they offer you vitamins and another thing is that drinking herbal tea is almost like drinking water. 

Pot să spun că îmi place ceaiul verde și negru datorită efectului revitalizant pe care îl oferă, însă ceaiul meu preferat este cel din plante: cel de iasmin, coriandru, mentă, tei, mușețel, lavandă, salvie, măceșe, cam orice fel de ceai din plante. Ceaiurile din plante sunt mult mai bune, căci în comparație cu cele care conțin cofeină, acestea ne hidratează corpul, ne oferă vitamine, în plus a bea ceai din plante este aproapte ca și cum am bea apă.

Do you know those wine tasting nights that some places organize? I was thinking that tea shops should also organize tea tasting! That would be a wonderful idea especially if they would serve tea in cups like these. Enjoy the pictures!

Știți serile acelea de degustat de vinuri pe care unele localuri le organizează? Mă gândeam că așa cum se organizează degustări de vinuri, așa să se organizeze degustări de ceai! Ar fi o idee genială mai ales dacă ceaiurile s-ar servi în cești ca și acestea. Savurați aceste imagini!







                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu