luni, 20 ianuarie 2014

The beginning / Începutul

English
I’ve been thinking of the proper way to start this blog. Last night, I was so enthusiastic about it that I couldn’t even sleep because all kind of ideas were running through my mind and I couldn’t put myself togeter to stick to only one. So, I’ve reached a desicion and the best way to start this is by introducing myself: Hy, my name is Silvia Roja :)

Since I came to realize that the saying „You are what you eat” is 100% true, because the things that we eat really affects our whole body and our sistem overall, I decided that 2014 will be the year in which I will start eating healthier, and I want to take you on this journey with me. Due to that, this blog was born!

I will not put a lable on it, it will not be only about food, recipes and advice on how to eat healthy because I am also passionate about other things like home decor, workout, fitness, music, fashion etc.

So, stick around, more will come!

Română
M-am tot gândit care ar fi cea mai potrivită modalitate de a începe acest blog. Aseară, eram atât de entuziasmată de înființarea lui, încât nu am mai putut dormi. O sumedenie de idei îmi treceau prin minte și nu am putut să mă axez doar pe una. Așadar, cea mai bună modalitate de a începe este prin a mă prezenta: Bună, mă numesc Silvia Roja :)

De când am realizat că citatul Ești ceea ce mănânci” este 100% adevărat, deoarece alimentele pe care le consumăm ne afectează întregul corp și sistem per ansamblu, am decis ca anul 2014 să fie cel în care voi începe să mănânc mai sănătos și doresc să vă am pe voi ca parteneri în această călătorie. Astfel a luat naștere acest blog!

Nu vreau să îl etichetez, să îl încadrez într-o anumită categorie de bloguri, căci nu va fi doar despre mâncare, rețete sau sfaturi cu privire la cum să mâncăm mai sănătos, întrucât sunt pasionată de multe alte domenii precum: decorațiunile interioare, fitness, muzică, modă etc.

Astfel, sfatul meu este să rămâneți aproape, multe articole interesante vor urma!

4 comentarii:

  1. Buna,Silvia!Am gasit blogul tau din intamplare si imi place mult!Abia astept sa il citesc articol cu articol ...!Mult succes in continuare si numai bine iti doresc in noul an 2015 ! Mihaela,Iasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela :) Ma bucur sa aflu ca ai descoperit blogul meu si ma incanta si mai tare faptul ca iti face placere sa il citesti. Multumesc, iti doresc de asemenea toate cele bune in anul care vine. Te pup, Silvia

      Ștergere